torsdag 7 februari 2008

I min väska:

Utvärderade innehållet i min väska idag för att se vad det faktiskt är som jag släpar runt på.


Resultatet:
  • Äpple/mint tuggummin från Kina, ganska äckliga faktiskt.
  • Mitt pass (!?)
  • Lappen som jag måste ha för att kunna hämta ut mitt nya körkort.
  • Pennfack från Ordning & Reda, fullt med pennor.
  • Rosa mobil från Motorola
  • Våtservetter med rosdoft från Kina, också ganska äckliga.
  • Lipgloss i färgen Prr från Mac, favoriten nr 1!
  • Rosebud salve, för torra nagelband och annat som kan behöva akutsmörjning..
  • Liten necessär med Hello Kitty på, köpt i Kina, givetvis.
  • Stora, svarta plånboken från Chanel.
  • Rosa anteckningsbok i skin från Ordning & Reda.
  • Svart kalender från Moleskine.
  • Rosa fickminne.

Inga kommentarer: