söndag 23 mars 2008

Skönhetsfavoriter:


Några av mina "måsteprodukter":
  • Serum från Boots no7. Ja det berömda. Det är faktiskt riktigt bra, huden känns slätare och fräschare.
  • Nagellack från Essie i färgen Ballet Slippers. Essie har lack i alla färger du kan tänka dig, många som är riktigt fina. Det här är min favorit!
  • Shea butter handcream från L'Occitane. Impulsköpte den på flyget och nu kan jag inte leva utan den! Helt klart den bästa handkrämen jag har provat för torra händer och tro mig, jag har provat många.
  • Mineralize foundation från MAC. Nästan allt smink jag har kommer från MAC. En annan klar favorit är deras lipglas i färgen Prr.
  • Rosebud Salve. Gillar framför allt konsistensen och att den inte smakar så mycket.
  • Clean parfymen. Den enda doft jag använder.
  • Skin smoothing cream från Dermalogica.

Inga kommentarer: