tisdag 10 juni 2008

Birthday List


Eftersom jag fyller år om lite drygt en månad tyckte jag att det var dags att börja pyssla ihop en önskelista. Det var inte så svårt...

  1. Ett gäng böcker för lata sommardagar. Senaste Stephanie Plum, nya Marian Keyes och Jessica Seinfelds härliga kokbok. Alla kan beställas på Amazon.com.
  2. Ett nytt par av favvojeansen straight leg stretch från Seven for all Mankind. bra pris på Shopbop.com.
  3. Ett Singstar till mitt rosa Ps2 har jag velat ha länge nu!
  4. Ny Clean parfym, Shower Fresh. Doftar precis som det låter. Finns bla på Nelly.com.
  5. Högtalare till min laptop. Coola Soundsticks II från Harmon Kardon får gärna flytta in hos mig.
  6. Rosa godisskål by Marimekko for Iittala.
  7. En rosa frottémorgonrock från Lexington. Hittade tyvärr ingen bild på den men den är helt ljuvlig....

Inga kommentarer: