torsdag 16 oktober 2008

Det är mycket hund just nu..

Igår på agility kursen fick jag en liten överaskning. Jag har inte tränat agility med Texas sen han blev så smal och fin. Man kan säga att smal Texas = överpeppad Texas. Han var HELT galen! Gjorde alla hinder i 210 km/tim och sprang runt och skällde. Min hund! Skällde! Han sprang in i den böjda tunneln med sån fart att den rullade iväg en meter, ingenting som verkade bekymra honom dock. Jag fattar ingenting... Det var då jag insåg att min enda chans är att lära honom alla hindernamn och stå i mitten och peka för jag har inte en suck att hänga med honom. Det blir nog tävling för honom snart med tanke på hur det såg ut igår.

Och idag ska pappsen och jag iväg på valpkurs. Bara teori idag så miniterroristen får vänta tills på lördag med att terrorisera alla de andra små barnen.

E! Jag svarar inte i telefon idag mellan 18-20, annars går det bra! Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du svarar ju aldrig i telefonen numera......?
Kanske dags att höra av sig snart?
Kram