måndag 17 november 2008

Utmaning..

från AnnaWii

Jag lyssnar på...
Coldplay - Viva la Vida
Du mår bäst när du... sitter på hästryggen.
Den bästa krogen heter... Ed Debevic's (Chicago).
Jag pratar... amerikansk-göteborgska.
Min bästa vän(ner) är... det bästa jag har.
Min första riktiga kyss... kommer jag i ärlighetens namn inte ihåg.
Jag avskyr när folk frågar... "hur det går med killarna".
Kärlek är... ett outforskat land.
Jag är hemligt förälskad i... Lucius Verenus.
Min mobiltelefon är... Rosa såklart!
När jag vaknar på morgonen... borstar jag bort hundsvansen från ansiktet.
Innan jag går och lägger mig... kollar jag på lite nerladdad tv på laptopen i sängen.
Just nu tänker jag på... att jag har bråttom.
Homosexuella är... precis som alla andra.
Blondinbella är... mycket märklig.
Jag vill verkligen... att Texas ska bli bra fort.
Ikväll ska jag... rida på Riverdance och träna slalom med Texas om han är bättre.

Gör den ni också!

Inga kommentarer: