onsdag 12 december 2007

Hejdå Sverige!

För den här gången...

Sitter just nu på Arlanda och tittar ut i mörkret. Det ser ut som det står ett flygplan därute, vi får väl hoppas det. Jag är på väg tillbaka till Beijing. Känns konstigt att säga att jag är på väg hem, även om det är det jag är, så jag gör inte det. Inte än.

Det har varit fantastiskt skönt att vara hemma, även om det bara var en kortis. Jag lämnade Göteborg med stor sorg i hjärtat. Det känns lite som att jag befinner mig ensam i "ingenmansland", och jag kommer att vara där tills Micke kommer och möter mig på Capital. Jag tycker alltid att det känns lite så när jag reser, men extra mycket just nu.

Jag fick med mig (nästan) allt iallafall. Fick hoppa lite på väskan, men den gick igen. Och när den ställdes på vågen på Landvetter vägde den exakt 20 kg! Ha! (Hade vägt kabinväskan hemma, 16 kg. Oops! Men den var det ju ingen som vägde vid incheckningen.)

Ska titta lite på Heroes nu innan boarding, det är ju lite av min reseritual.

Hejdå Sverige, vi ses snart igen!

Inga kommentarer: