måndag 7 april 2008

Lila band och hästar

Helgen som var blev riktigt lugn och skön!

Hela lördagen tillbringandes hemma hos ES. Vi hade bröllopsinbjudningsverkstad. Det var riktigt skojigt faktiskt, jag tar mitt jobb som wedding planner på extremt stort allvar.

Jag rekomenderar dock inte att försöka knyta 40 st yttepyttiga rosetter av hala, hala band med långa naglar efter ett par glas vin. Inte lätt och mycket frustrerande. Men vi blev klara och mycket, mycket nöjda!

Söndagsförmiddagen blev riktigt slö. Låg i soffan på förmiddagen och kollade på några härliga avsnitt av Gilmore Girls. Här boxar hemma nu, tror att jag börjar få ett missbruksproblem.

På eftermiddagen lyckades jag iallafall ta mig ut till M&M för en kombinerad häst- och hundpromenad. Bestämde också jag ska dra igång "hästandet" igen, ordentligt. Jag har haft väldigt stora abstinensbesvär. Det har verkligen känts att det är något som har saknats! Ska bli fantastiskt roligt att börja leka med hästar igen!!

Inga kommentarer: