söndag 13 april 2008

Trött söndag

Efter frukosten blev det en fika i solen på Jacobs i Haga med en bakfull E. Hon hade lite som vi var tvungna att "diskutera" (läs tjejsnack).

Färdigfikade, och något bortskrämda av ett olyckligt påstötande (!) åkte vi ut till mina päron i Mölndal och tog en (långsam) hundpromenad tillsammans med min papps. Systern blev tvungen att springa ett varv runt stan som en höna utan huvud. Hon kom på att hon inte hade några kläder att ha på sig. Och vi vet ju alla hur jobbigt det är att gå naken.

Efter vardagsmotionen åt vi pizza. E behövde bakismat och jag sympatiåt. Sen körde jag E till jobbet och nu sitter jag här i soffan igen, och för alla som undrar: Amerikanska Idol suger i år. Titta inte på det. Ni kommer att önska att ni kunde få tillbaka dom timmarna av era liv.

Inga kommentarer: