torsdag 29 november 2007

Undrar om tomten kommer till Kina?

Om det nu skulle vara så önskar jag mig:



  • Grå, stickad väst från HM.com. (Lider av enorm HM och klädbrist. Finns inget HM i Beijing och kineser gör kläder för anorektiska dvärgar. Jag är värken anorektisk eller dvärg.)
  • Hello Kitty trosor från HM.com. (Kineser uppenbarligen bara trosor för barn.)
  • Tomteljusstake från Alessi, Bluebox.se. Vill så gärna ha lite fint julpynt men här finns bara lila tomtar och vita, glittriga plastgranar.
  • Frye boots. Har velat ha i typ fyra år... Drömma går ju. Om nån skulle mot alla förmodan få hjärnblödning coh vilja köpa dom till mig så har jag stl 8.5
  • Halsband Shine - inside and out, från Dogeared. Bara älskar det. Finns inte så mycket mer att säga.
  • T-shirt från Junkfood, Monopoly Luxury Tax. Kolla in 80's tee's.com. Grymma grejer.
  • Kabelstickad tröja från LOGG, HM.com. En skön klassiker.
  • Svart skjorta från HM.com. Alla vet ju att jag älskar omlottmodeller! Om det är nån som undrar så tar jag gärna en vit också...
  • Ytterligare ett ljuvligt halsband från Dogeared. Heaven on earth. Just detta finns även hos kyssjohanna.se. Jag skulle också hemskt gärna vilja ha Dogeareds goddess örhängen, finns också hos kyssjohanna.se.
  • Svart kjol från HM.com. Fin modell med hög midja och skärp. Som sagt, dåligt med snygga kläder här...
  • En personlig kalender med mitt namn på från Personliga Almanackan. Rosa såklart!
Finns även ett gäng snygga tröjor på American Eagle och Abercrombie. Kanske återkommer med dom en annan dag.

Inga kommentarer: